16 Kasım 2014 Pazar

GÜNCEL AİM HACK (ücretsiz)

PointBlank Vip Aim Hack Yeni Trainer Aim Hack..

ÖZELLİKLER

Sınırsız Mermi Hilesi ( OTO )
-Aim(ESP ve auto head shot)
-Bicak macinda silah alma
-Oyundan atmayan uçma
-Esp name
-HealthESP
-Weapon ESP
-BoxESP
-Skeleton ESP
-GrenadeESP

-D3DRadar(Windows Xp Wallhack)
-Aim Key
-Aim Bone
-Aim FOV
-Render FPS
-Aim WARNING
-No Recoil
-No SSpread
-No Fall Dmg
-Trigger Bot
-AntiHelmetProtect
-Instant Raspawn

AŞIRI KULLANIM SONUCU ENGELLENEN HESAPLARDAN SORUMLU DEİLİZ

YAZILI ANLATIM 

İndirdiğiniz klösördeki " pack " klasöründeki dosyayı 
pointblank > pack > içerisine atınız
çıkardığınız diğer dll. uzantısını
İnject edin yukardaki menü gelince özellikleri seçip

Oyunda kullanabilirsiniz 

İNJECTÖRÜM YOK BENİM 

Nofix İnjectör (Önerilen) 


VİDEOLU ANLATIM 


HİLE

RARPASS
www.teknodr.blogspot.com.tr

Share:

2 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Hileyi ben yaptım demiyorum. ben sadece paylaştım.

      Sil


Yorum Kuralları

1) Lütfen aynı yorumu 2-3 kez göndermeyin.

2) Küfür veya argo, spam içeren ve konuyla alakası olmayan yorum yapmayın.

3) Yorumlarınızı düzgün bir türkçeyle yazınız

4) Youtube ve hizliresim.com haricinde yorum içi link veren yorumlar barındırılamaz, silinir.

5) Gmail hesabınız yoksa Anonimi seçerek yorum yazabilirsiniz

6) Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.

7/24 Burdayım çekinmeyin yorum yazın.