3 Ekim 2014 Cuma

Evden Ek İş: Makale Yaz Para Kazan




Evden ek iş yaparak para mı kazanmak istiyorsunuz. Ben denedim kazanılıyor. Size makale yazarak para kazanacağınızı anlatmak için bu yazıyı yazıyorum. İnternette makale örneklerine bakarak verilen konu çerçevesi içinde yazılarınızı yazarak paranızı alabilirsiniz.

Ancak makale yazarak para kazanmak zor bir iştir ama yapabilirsiniz. Ancak şöyle bir öneride de bulunabilirim sitenizi açarak kendi sitenize makale yazarak uzun vadeli para da kazanabilirsiniz. Konuyu saptırmadan devam etmek istiyorum, peki nasıl kazanacaksınız?

Sizin yazacağınız yazılara herkesin ihtiyacı var, haber siteleri, blog siteleri vb. siteler de yazılan yazıların aslında çoğu bu şekilde eklenir sitelere.

Bu şekilde yazdığım yazılarla bir siteye editör bile oldum, ancak daha sonra kendi sitemi kurarak kazanmak daha güzel olacağını düşündüm ve şimdi buradayım.

Bir çok kazanacağınız yer var bunlara örnek olarak makale yazım siteleri, forum sitelerindeki ilanlar vs. daha çok örnek verebilirim.

Benim yazdığım bir siteden görüntü paylaşmak istiyorum sizinle.




 Evet arkadaşlar bu benim 3 günde yazdığım makalelerden kazandığım paradır. Devam etseydim daha fazla kazanacaktım. Ödemeler bu site de her hafta cumartesi günü yapılıyor. Bir bakın isterseniz sizlere forum siteleri önerecek olursam şunlardır;
webmastersitesi.com
R10.net
wmaraci.com
fuub.net
   Benim kullandığım ve sıkça ziyaret ettiğim forum siteleri bunlardır, buralardan makale ihtiyacında bulunan kişilere ulaşabilirsiniz. Makale yazmak çok meşakatli bir iştir. Yazarken hem araştırma yapmanız hemde yazım kurallarına uymanız gerekir. Kolay gelsin...


Share:

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorum Kuralları

1) Lütfen aynı yorumu 2-3 kez göndermeyin.

2) Küfür veya argo, spam içeren ve konuyla alakası olmayan yorum yapmayın.

3) Yorumlarınızı düzgün bir türkçeyle yazınız

4) Youtube ve hizliresim.com haricinde yorum içi link veren yorumlar barındırılamaz, silinir.

5) Gmail hesabınız yoksa Anonimi seçerek yorum yazabilirsiniz

6) Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.

7/24 Burdayım çekinmeyin yorum yazın.