11 Eylül 2014 Perşembe

Blog Yazarken Özgün Olun



Selamlar. Bu yazımda blog yazarken özgün olma konusunu ve bazı blog yazarı arkadaşların bu konudaki yaptıkları hatalara değineceğim. Blog yazma konusunda ortalıkta büyük bir karmaşa var. Bazıları sadece reklam için, bazıları sadece hava atmak için, bazıları sadece arama motorlarında üst sıraya çıkıp bir şeyler elde etmek için blog açıyor. Blog yazmak bunlar değilki arkadaşlar. Sadece belli bir amaç için blog açmak en baştan kaybetmektir.

Forumlarda rastladığım çoğu blogu incelerken gerçekten bazılarının boş olduğunu anladım. Çünkü yaptıkları her yere reklam koyup, ziyaretçiyi sadece nimet olarak görmek oluyor. Blog yazarlığını sırf para için yapıyorlar. Ben kimseye blog açıp, yazı yazmayın demiyorum, bu konuda yanlış anlaşılmalar olmasın. Ben sadece blog açtıktan sonra insanlara nasıl yararlı bilgiler sunabilirim diye düşünmek gerektiğini belirtiyorum. Başka bir sitede gördüğünüz yazıyı blogunuza koyup geçmeyin. Ha onun yazısını beğenmiştirsiniz, ondan yola çıkarak bir yazı yazmak istersiniz (burası yanlış anlaşılmasın, bilmediğiniz bir konu olur, oradan bilgi edinirsiniz gibi) kendi üslubunuzu ortaya koyarak çok güzel bir yazı yazabilirsiniz.

Yazacağınız yazının çok kısa olması veya tam tersi çok uzun olması hiç önemli değil. Yeterki özgün olun. Kendi düşüncelerinizi, aklınıza gelenleri yazın. Yazdıktan sonra direk yayınlamayın, kaydedin. Yazdığınız yazıyı bir kez okuyun. Bir yazım yanlışının olup olmadığını kontrol edin. Yazının hizalamasını yapın.

Örnek verecek olursam ben bu yazıyı kendim hazırladım ve herhangi bir yerden kopya yapmadım. Sizlere özgünlük konusunda bildiklerimi aktardım. Belki yazıda yazım yanlışım veya başka hatalarım olmuş olabilir ama sonuçta özgün bir yazı, ben yazdım.
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorum Kuralları

1) Lütfen aynı yorumu 2-3 kez göndermeyin.

2) Küfür veya argo, spam içeren ve konuyla alakası olmayan yorum yapmayın.

3) Yorumlarınızı düzgün bir türkçeyle yazınız

4) Youtube ve hizliresim.com haricinde yorum içi link veren yorumlar barındırılamaz, silinir.

5) Gmail hesabınız yoksa Anonimi seçerek yorum yazabilirsiniz

6) Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz.

7/24 Burdayım çekinmeyin yorum yazın.